De Londense start-up Altruistiq helpt grote bedrijven als Starbucks en Kraft Heinz om hun klimaatimpact te meten én te verminderen. Via een slim digitaal platform brengen ze inzicht, overzicht en richting in duurzaamheidsdata. Wij vertalen die missie naar een digitale merkervaring die werkt.
Sinds 2022 versterken we het Altruistiq-team als extern in-house partner. We werken mee aan productontwikkeling, merkstrategie en UX-design van het platform zelf tot submerken zoals ‘State of Sustainability’. Onze focus: één consistente merkervaring op álle touchpoints, van app tot event.
Centraal staat een helder, schaalbaar platform dat bedrijven inzicht geeft in hun uitstoot én direct aanbevelingen doet om die te verlagen. Geen passieve rapportage, maar concrete handvatten voor verandering. Dat maakt het niet alleen makkelijker om klimaatdoelen te halen, maar ook om op wereldniveau het verschil te maken.
Het platform groeit elke dag. En wij groeien mee: met continue optimalisatie op basis van gebruikersonderzoek, klantfeedback en veranderende klimaatwetgeving.
Samen maken we klimaatimpact inzichtelijk. En actie mogelijk.