Embera, een frisse verschijning in de traditionele projectmanagementsector, benadrukt hun filosofie: het draait niet alleen om het succesvol afronden van projecten, maar ook om hóe ze worden afgerond, met speciale aandacht voor het sociale aspect van leiderschap.
De focus van ons werk was het beter afstemmen van hun bestaande merkidentiteit op deze positionering en het vertalen hiervan naar alle touchpoints. Door een grondige analyse van de concurrentie hebben we een reeks onderscheidende visuele merkelementen ontwikkeld, geïnspireerd op hun beeldmerk, die het thema leiderschap benadrukken. De animaties, iconen en opvallende kleuren zijn zo ontworpen dat ze direct laten zien dat Embera een unieke en verfrissende speler is in de sector.
“E+G heeft een merk neergezet dat naadloos aansluit bij onze kernwaarden: persoonlijk, sociaal en toegankelijk, ondanks de soms serieuze markt waarin we werken. De samenwerking verloopt prettig; E+G is flexibel, reageert snel en komt steeds met frisse ideeën.”