De visuele identiteit van CIRE is herkenbaar en straalt betrouwbaarheid uit. De i in het logo benadrukt de informatiefunctie van CIRE voor en over intermediairs in de energiemarkt.
"Als ondernemer weet ik: visuele bekendheid is mínstens zo belangrijk als naamsbekendheid. Helemaal bij een nieuw initiatief zoals CIRE. Dat moet spot on zijn. Evers en de Gier is geen 'u vraagt wij draaien' ontwerpbureau. Ze luisteren naar m'n idee, begrijpen waar ik naartoe wil. Maar ze stellen ook vragen en dagen me uit om anders te denken. Door die interactie kom je samen tot iets wat echt goed is. En verrassen ze je met iets dat past, dat opvalt, maar niet stoort. Zoals de i in het logo."
Evers en de Gier ondersteunde CIRE in de oprichtingsfase met de ontwikkeling van de merkpropositie en maakte een passende visuele identiteit die betrouwbaarheid uitstraalt.
Met de visuele identiteit maakte Floro Webdevelopment de website. Benieuwd? Check CIRE Register.