Continu vernieuwen met online telefonie software Attendant
User interface
Continu vernieuwen met online telefonie software Attendant
Platform
De uitdaging
Vernieuwde Attendant
Met PeterConnects Attendant kan je snel, makkelijk en efficiënt inkomende telefoongesprekken beantwoorden en doorverbinden. Wij hebben deze interface en zijn functionaliteiten herontworpen. Aan deze nieuwe interface blijven wij als creatief partner doorbouwen.
Interne communicatie
Quick wins voor online omgeving
De interface van de Attendant sloot niet aan bij de waarden van het product. Wij hebben daarom het verouderde design vernieuwd en passend gemaakt naar de waarden van de Attendant. Om de vaart in het project te houden hebben wij eerst de algemene styling geüpdatet, deze toegepast voordat we de overige modules zijn gaan ontwerpen.
Bibliotheek
Efficiënt inkomende gesprekken beantwoorden en doorverbinden.
Welke informatie is belangrijk en welke minder? Wat werkt intuïtief en wat juist niet? Door op deze vragen antwoord te krijgen zorgen we voor een interface waarin de gebruiker makkelijk hoofdzaken van de bijzaken kan onderscheiden.
Handboek
Continu doorbouwen van product
Als creatief partner zijn we betrokken bij het doorbouwen van het platform. Door nieuw verkregen kennis wordt het platform continu verbeterd. De applicatie ondersteunt widgets waarin de gebruiker extra informatie krijgt over de gesprekspartner. Dit is een toegevoegde waarde van de Attendant. Ook bij het globale ontwerp van deze widgets is Evers en de Gier betrokken.