Nieuwe positionering voor gevestigde compliance speler
Branding | Website | Campagne
Nieuwe positionering voor gevestigde compliance speler
Branding | Website | Campagne
De uitdaging
Rust in plaats van risico
Voldoen aan wet- en regelgeving is vaak een flinke klus voor bedrijven, en brengt veel risico op boetes met zich mee. Denk aan het verwerken van persoonsgegevens. DMCC helpt ze daarbij. En daar is steeds meer behoefte aan. Inmiddels is DMCC dan ook uitgegroeid tot een gevestigde speler, met meerdere expertises. Wij kregen de uitdaging DMCC te helpen bij een passende identiteit.
Het logo
DMCC als ondersteunende schil voor bedrijven.
Met DMCC ben je verzekerd dat je voldoet aan de huidige wet- en regelgeving. Dat is een fijn en beschermend gevoel. Die waarde hebben we tot uiting gebracht in het logo.
Doorontwikkeling identiteit
Typisch DMCC
Met het logo als uitgangspunt hebben we een systeem ontwikkeld waarin we op een speelse manier verschillende uitsnedes kunnen gebruiken in de huisstijl. Fris, divers maar vooral herkenbaar als DMCC.
Sublabels
Meet the modern family
Voor specifieke diensten zijn familielogo’s ontwikkeld. Unieke logo’s maar wel herkenbaar binnen dezelfde familie.
“Voor onze organisatie zijn Evers & de Gier een vaste waarde. De manier waarop ze met ons meedenken, de stijl en de werkwijze is zeer prettig. Bovendien zijn Koen en Ferry leuke mensen. Met hen samenwerken en het creatieve proces inzetten is telkens een mooie ervaring.”
Patrick Jordens
Eigenaar @ DMCC
Website
Helder aanbod, goede navigatie
De nieuwe site legt de focus op de verschillende diensten. Bijvoorbeeld auditing, monitoring en juridisch advies. De bezoeker weet zo direct wat DMCC doet, en vindt daardoor snel wat hij zoekt. En wil de bezoeker meer weten? Dan vindt hij bij de dienst de juiste contactpersoon met expertise op dat gebied.
Campagne
Kennisdeling als marketinginstrument
DMCC is de compliance-specialist. Daar hoor een stukje kennisdeling bij. De DMCC website heeft een enorme kennisbank waarin vele artikelen staan. Tevens hebben we een campagne ontwikkeld waar je een prangende vraag kan stellen die je gratis beantwoord krijgt.
Fotografie
Fris, menselijk en professioneel
De mensen achter DMCC maken DMCC. Ze zijn professioneel, betrouwbaar maar bovenal ook sociaal. Met een frisse achtergrond en een actieve pose hebben we die waarden naar voren gehaald. Voor elke dienst de juiste expert.