De perfecte customer journey voor online verzekeraar
Branding | Website
De perfecte customer journey voor online verzekeraar
Branding | Website
De uitdaging
Maatwerk verzekeren voor beroepsorganisaties
Covermij is een digitale verzekeraar die aansprakelijkheidsverzekeringen aanbiedt voor beroepsorganisaties. Voordeel is maatwerk verzekeringen speciaal afgestemd op de doelgroep en een aantrekkelijke premie.
Onze aanpak
Iedere beroepsorganisatie een eigen herkenbare Cover identeit
Om volledig in te spelen op de beroepsorganisaties hebben we het overkoepelende merk Cover ontwikkeld, dat gecombineerd wordt met submerken. Die verschillen per beroepsorganisatie. De naam wordt dan Cover + beroepsorganisatienaam en het logo neemt de primaire kleur uit de huisstijl over. Zo krijg je een whitelabel oplossing met een eigen herkenbare (en betrouwbare) identiteit als uitstraling. Approved door de beroepsorganisaties zelf.
Logo
De check-V
De herkenbare vorm in het logo en de beeldtaal is de unieke check-V. Deze staat voor het gemak en de zekerheid van Covermij. De V buigt zich ook een beetje over de E, wat een gevoel van bescherming uitstraalt.
Website
Overzichtelijk en to the point
Iedere beroepsorganisatie heeft zijn eigen website, waarvan de kleuren zich automatisch aanpassen op de identiteit. Voor de gebruiker is meteen duidelijk wat Cover doet, en het supermakkelijk om vanaf de homepage meteen je premie te berekenen.
Website
Volledig digitaal afsluiten
Om het proces zo snel en makkelijk mogelijk te maken kun je je premie berekening en het afsluiten volledig zelf online doen. In een handige wizard kun je stap voor stap je gegevens invullen en word je geholpen bij lastige onderdelen. Terwijl je alles invult zie je live wat de premie wordt.