TSG staat vooral bekend om zijn benzinepompen. Maar ze doen veel meer. Ze leveren bijvoorbeeld ook car washes en laadpalen. Maar dat weet niet iedereen. Daarom stelde Evers en de Gier een rebranding van de website voor. Een website die duidelijk laat zien wie TSG is en wat ze doet.
De nieuwe site benadrukt daarom de duidelijke belofte en de productbeleving, door 'in the field' fotografie. Ook de samenwerkende partners en merken en het internationale karakter staan centraal. Dat laatste zie je terug in de prominent aanwezige wereldkaart.
Extra handig: de flow van de nieuwe site is helder en logisch voor bezoekers. Zo kun je nu navigeren op sector, producten en services. Hoe de bezoeker ook zoekt, hij vindt snel wat hij nodig heeft.
Hoe zorg je dat elk land zijn eigen site krijgt, toegespitst op zijn diensten én nog steeds herkenbaar is als TSG? Daarvoor bedacht Evers en de Gier kant-en-klare bouwstenen in de huisstijl van TSG. Bijvoorbeeld USP’s, producten, team en FAQ’s. Elk land kiest eenvoudig die bouwstenen die het nodig heeft. En met de praktische toolkit bouwt het eenvoudig zijn eigen website.
Helemaal handig: in de toolkit zit een online manual, met heldere uitleg voor verschillende communicatiemedewerkers. Zo kan iedereen makkelijk werken met de site.
Met 30 websites, is het belangrijk dat de kwaliteit altijd van hoog niveau is. Bijvoorbeeld van het beeldmateriaal, zoals foto’s, afbeeldingen en logo’s. Daarom is een online beeldbank gemaakt, die TSG vanaf 1 centraal punt beheert. Slim!
TSG staat voor Technical Services Group. Ze levert apparatuur en services aan tankstations (publiek, privé en industrie) en commerciële parkeergelegenheden. Van brandstofpompen en laadpalen tot betaalsystemen en carwashes. Het bedrijf met meer dan 3.000 werknemers zit in Europa en Afrika.
Bekijk de case hier