Wat je gaat doen
Je bedenkt een visuele identiteit voor een bedrijf of organisatie. En dat is meer dan een logo. De identiteit vertaal je naar pixel-perfect designs voor communicatiemiddelen. Van campagnes en websites tot brochures en posters.
Jij:
- denkt graag na over branding;
- bent een pro met Sketch, Indesign en Photoshop en typografisch onderlegd;
- hebt gevoel voor en raakt niet uitgepraat over designs, web en technologie;
- vindt het leuk om in een klein team te werken;
- bent communicatief, gedreven en ondernemend;
- hebt lef en weet ons te verrassen;
- zit in het 3e of 4e jaar van de Kunstacademie (of een vergelijkbare hbo-opleiding)
- bent, net als wij, gek op humor en flauwe (woord)grappen.
Bij ons
- kun je minimaal 12 weken stagelopen (begindatum in overleg);
- werk je als volwaardig teamlid aan opdrachten voor zowel start-ups als gevestigde spelers (en alles daartussenin);
- is er een open cultuur, met het motto 'work hard, play hard';
- heb je de kans om veel te leren en je te ontwikkelen;
- krijg je een stagevergoeding, elke dag een lekkere lunch én gratis lachsalvo's;
- werk je op een fijne plek middenin het centrum van Rotterdam, het Schieblock (boven die leuke tenten Biergarten, Bar en Annabel, rollend naar de vrijdagmiddagborrel dus)