Met alleen een logo als basis kregen wij de uitdaging de identiteit uit te bouwen naar online. Wij hebben daarom de kenmerkende elementen uit het logo, zoals kleur en typografie, als uitgangspunt genomen en daarop de online identiteit gebouwd. Zo zijn onder andere de buttons en de vorm in de banner te herleiden naar het logo.
Om de bezoeker duidelijkheid te geven welke diensten AssetCare levert is de website ingedeeld in doelgroepen. Zo weet bijvoorbeeld een vermogensbeheerder binnen no-time welke diensten AssetCare hem kan aanbieden.
Deze website is volledig gemaakt in Webflow. Webflow? Ja, net zoals Wordpress is Webflow een CMS waarmee je eenvoudig content op je website kan aanpassen en veranderen. Het grote verschil is dat je met Webflow een op maat gemaakte site kunt opleveren zonder dat daar een developer aan te pas komt. Wanneer eenmaal het ontwerp klaar is kan de visual designer de website meteen gaan maken. Dit zorgt ervoor dat een gemiddelde Webflow website sneller live staat en vaak goedkoper is. Voorafgaand aan een project inventariseren we de doelstellingen en bepalen we samen met de opdrachtgever of Webflow de juiste keuze is. Het is namelijk niet geschikt voor ieder project, maar daar gaan we in een volgend artikel dieper op in.
Denk je dat Webflow iets is voor jouw project? Vraag het ons.